П`ятниця, 27.06.2025, 22:07
Вітаємо Вас Гість | RSS
wds-wow.at.ua
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входа

Опитування
На якій версії ви граєте на даний момент?
Всього відповідей: 369
Меню сайту
Рубрики
Новини
Програми
Патчі
Аддони
Відео
Чіти
Фото
Музика
Інше
Пошук
Наші друзі
Цікаво

Статистика

 
World of Warcraft: Cataclysm
Новини

Всі катастрофічні зміни світу і інші неприємності World of Warcraft приніс відомий у певних колах дракон Deathwing. Колись, за часів ще WarCraft 2, йому дали доброти маги Даларана. Дракон під час бою занудьгував, його зморив, і він приліг поспати, де вважав за потрібне. Воїни вирішили, що він таки відкинув драконівське копита, тому з піснями та феєрверками відправилися в найближчий шинок відзначати велике спасіння. Минуло багато років. Другий WarCraft плавно перетік в цілий світ. Дракон прокинувся і зробив «свою Десвінговскую штуку» (як розповіли розробники в інтерв'ю), від чого світ став кардинально іншим.

Які наслідки це все спричинило? Зрозуміло, що починати вже в котрий раз одне і те ж проходження (тим більше новими расами), буде нуднувато. Бачили ми це все вже, не хочемо довго-довго грати, щоб спробувати новий контент. Балакучі розробники в інтерв'ю дуже нейтрально повідали, що частина квестів і локацій додатку змінить. Ще не відомо, яку саме частину, але «катаклізми» торкнеться не весь контент для низьких та середніх рівнів.

«Катаклізми» буквально до невпізнання змінить старі локації, щоб проходити їх було не нудно взагалі всім. У Barrens яблуні рости, звичайно, не будуть, але зате потечуть річки лави. А ще на півдні цієї місцевості нам вдалося виявити якесь зелене світіння. Тестовий стенд дуже допоміг розібратися - як же поміняються землі Азерота. По суті, це будуть вже нові території, але з іншим ландшафтом, квестами, монстрами та вимогами до рівня.

Для початку визначимося, що не всі локації стануть іншими. Поки відомо, що Ogrimmar, Desolace, Darkshore, Azhara і Barrens накриють різні природні неприємності, проте в інтерв'ю співробітники Blizzard від конкретних відповідей ухиляються (як і завжди). Щось, кажуть, замінять, перероблять, а все інше - залишать так, як було. Важко навіть робити припущення - логічно було б сконцентруватися на початкових локаціях, адже вони - приїдається. Наприклад, замість стартового Durotar орки будуть починати в лісовій Azhara. З іншого боку, ветерани такий хід не оцінять, тому що знають вже всі-всі, тому і міняти треба світ повністю. Глобальна трансформація, проте, мені не здається хоч скільки-небудь можливою. Не буде ж Blizzard мало не викидати весь створений за ці роки світ. Але й тут є одна цікава зачіпка - по Азерота можна буде літати (ось чого дуже хотілося з виходом Burning Crusade), а це відкриє, думається мені, багато цікавого і дивного - можна буде досліджувати всі самі ізольовані і потайні куточки.

Воргени і гобліни отримають власні стартові зони, але це вже традиція. «Фазування» тут буде спочатку, нові раси подвійно привабливішою для повторного проходження - у них все тече і змінюється.

І на конференції, і в інтерв'ю багато говорилося про нові підземелля і рейди в цілому. Але Blizzard тим і відома, що вміє розповідати дуже багато, але не по суті. Чи будуть якісь глобальні-преглобальние зміни до «катаклізми» - невідомо. Чи будуть нові рейди - абсолютно точно так (вже ясно навіть, де і які). Частина пригод повернеться в старі локації (Uldum, наприклад), а десь з'явиться режим Heroic (Shadowfang Keep).

Здібності і таланти теж наздожене катаклізм. Даремні і незбалансовані повинні нас покинути (вже вкотре), а самі важливі і цікаві залишаться. Досить розмите заяву, особливо для Blizzard, яка славиться не тільки відточеним балансом, але і страшними «імбамі», що з'являються після чергового патча.

Цього разу привід для занепокоєння - нова система «Шлях Титанів». Це практично друга сітка навичок нашого персонажа, але заробляти очки талантів ми будемо не з рівнями, а в нагороду за спеціальні квести і особливі заслуги в рейдах. Фактично, нових рівнів не п'ять штук, а набагато більше, так як тітанская прокачування доступна тільки після 1985 позначки.

Досягаємо вершин, вибираємо наставника (всього їх шість, і поки невідомо, як все буде працювати і уживатися з 10 класами), заробляємо ранги, отримуємо пасивні або активні вміння. Нічого критично-глобального в "Шлях Титанів» немає. Але ці десять рангів, безсумнівно, дуже вплинуть на PvP і рейди, тому піднімати «фантомні» рівні все одно доведеться.

Це, в принципі, давно не секрет. На стенді компанії можна було абсолютно вільно і без будь-яких обмежень поганяти в WoW: Cataclysm, оцінити нововведення. Залишилося тільки мале - відточити баланс нових рівнів в додатку до десяти класів. Цим компанія буде займатися приблизно до осені 2010 року.

Ще пару слів сказали про гільдії. Нового, чесно кажучи, ми нічого не дізналися - лише навідними питаннями з'ясували, що союз гравців - це тепер все одно, що самостійний персонаж. Ви працюєте на нього, він пухне, розвивається, дає переваги, виготовляє предмети, але варто піти - все втратите. Наприклад, можна тепер цілої бандою кувати зброю. Є навіть епічні види, які збирати доведеться сто тисяч років (досягнення - не інакше). Вкрасти ці речі ніяк не можна - вихідці із союзу позбавляються всіх гільдійскіх булочок і насильно відправляють їх поштою.

З навичками так само. Поки ви в гільдії, то отримуєте всі її плюси. Розвинені спілки, наприклад, зможуть лагодитися дешевше, будуть отримувати більше золота з монстрів, зможуть воскресати цілими групами. Корисно, але не критично, зате дуже здорово піднімає значимість альянсів.




                                                                              Потрібно перезалити? | Як встановити аддон?
Добавив: Volium - 11.11.2010 | Рейтинг: 5.0/2 | Переглядів: 1350
Всього коментарів: 0
Добавляти коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вход ]
WDS © 2025